Ako písať blog články so zameraním na vybrané kľúčové slovo

Kvalitný obsah na vašich stránkach je dôležitou súčasťou SEO. Google zachytáva nové informácie a aktivitu na vašom webe, preto pri písaní článku  na blogu je dôležité zamerať sa na relevantné kľúčové slová na základe obsahu článku. Cieľom článkov na blogu je ich viditeľnosť, ktorá závisí od toho aké kľúčové slová ľudia zadávajú do prehliadačov. Ale ako si vybrať najlepšie kľúčové slová? Najvhodnejším spôsobom je vytvoriť si zoznam slov, ktoré odzrkadľujú vaše ciele.

Ako postupovať?

  1. PRIESKUM: Prvým krokom k úspechu je vybrať si hlavné kľúčové slovo alebo frázu, pretože ľudia často pri vyhľadávaní používajú aj frázy. Pri výbere hlavného kľúčového slova je potrebné pozerať aj na konkurentov a ich kľúčové slová, ktoré využívajú v článkoch. Na prieskum kľúčových slov sú vhodné nástroje ako Google Trends, SEO PowerSuite alebo Übersuggest.
  2. ZOZNAM: Kľúčové slová relevantné k článku.
  3. KONKURENCIA A VYHĽADÁVANOSŤ: Zoznam kľúčových slov overíme pomocou nástrojov ako sú Google Keyword Planner alebo SEO PowerSuite. Pri výbere slov sa riadime podľa dvoch kritérií,  sledujeme vyhľadávanosť a konkurenciu kľúčových slov.
  4. UMIESTNENIE VYBRANÝCH KĽÚČOVÝCH SLOV: Náhodné umiestnenie slov nie je dobrý nápad! Pre prehliadače ako Google je dôležité aj ich rozmiestnenie najmä v nadpisoch, odkazoch, popise obrázkov, v článku ale aj v komentároch.

Jednoduchý postup v 4 krokoch Vám zaručí viditeľnosť  a vyhľadávanosť vašich článkov na Google. Nezabúdajte pri tvorbe článkov je dôležite dávať odpovede na to čo sa ľudia pýtajú.  Ak máte skúsenosti s písaním blog článkov podeľte sa s nami o vaše skúsenosti v komentároch.